Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2023

Viestejä
449
Tahkolla ei ole millään tuloksella mahdollisuutta finaaliturnaukseen.
Niin ja sillä varjolla ei kannata ottaa tästä harkkapelihyötyä?
Mä luulen, että tästä tulee vielä erikoinen kausi.

Harmittaa vaan, jos viime vuoden kehitys mokataan ja moni urheilija kärsii siitä.
 
Viestejä
552
Tahko ei vakuuta. Ainoastaan tämä lukkari Kerola jätti itsestään positiivisen kuvan. Kertonee myös siitä, että Eskelisen lukkaroinnit ovat kokonaan loppu (ihan hyvä niin).
 
Viestejä
1,391
Tahkolla ei ole millään tuloksella mahdollisuutta finaaliturnaukseen.
Vähintään seitsemän juoksun ja kolmen pisteen voitolla Tahko olisi ollut lopputurnauksessa kerta kerrasta - kilpailusääntöjen mukaan!
 
Viestejä
129
Täällä jo mainittukin asiasta, mutta mitä ihmeen puuhastelua tuo Tahkon touhu nykyään on, kun ei missään edes mainita koko pelistä. Hallipelien takia ei Ruutua ole tullut hommattua, joten niitä varsinaisesti seuraa, mutta tietysti tulokset kattoo jne, mutta nyt meni kyllä koko peli täysin ohi, kun ei missään mainita halaistulla sanallakaan koko matsista. Hieman kummalliselta vaikuttaa tuo meno kyllä nykyään.
 
Viestejä
221
Olisi edes puuhastelua.
Jesse Eskelisen esittelyvideo puuttuu vielä kokonaan 🙈

Se oli kanssa hauska, kun kapteeni toivottaa hyvää Joulua faneille, tosin video tuli ulos 27.12.2022
 
Viestejä
48
Tää uus TJ tuntuu ymmärtävän intohimobisneksen lainalaisuuksista yhtä paljon kun mä ymmärrän kvanttifysiikasta (en paljoakaan). Ketkä leikin maksaa? No loppupeleissä vaan ja ainoastaan kannattajat, jotka Pihkalaan saapuvat.

Miksi ne ihmiset sen maksaa? Koska he joko haluavat kokea sitä uskomattoman upeaa, voittavaa ja viihdyttävää pesäpalloa. Tai sitten ne on sitoutettu Hyvinkään Tahkoon pitkäjänteisellä työllä ja luomalla kulttuurin niin, että he kokevat Tahkon niin tärkeäksi itselleen, että ovat tukena vaikeinakin aikoina.

Onkohan hän koskaan kuullut termejä SITOUTA / SAMAISTUTA? Luo tarina, pidä kannattajat mahdollisimman lähellä joukkueen jokapäiväistä tekemistä. Luo se vääristynyt tunne, että kannattaja seuraamalla joukkuetta Somessa on ikään kuin osa seuraa. Tuo joukkue lähelle kannattajaa säännöllisesti. Haastattele pelin jälkeen, haastattele välipäivänä, haastattele ennen peliä. Luo someen/nettiin pre-game rutiini, luo se tunne, että matti meikäläinen tietää illan panoksen, hän tietää miten joukkue on siihen valmistautunut, hoida pelin jälkeen jälkipyykki ajallaan ja laadukkasti. Laadukas, kiinnostava ja SÄÄNNÖLLINEN pre-game info tuo taatusti enemmän lippirahaa kassaan ja positiivista ilmiötä, kuin mitä panostus on. Jos ei joka pelipäivä, taatusti pitkässä juoksussa.

Tee itsestäsi tärkeä ja samaistuttava, luo alueen asukkaille fiilis, että "tää on mun jengi".

Mutta ennen kuin mennään sen syvemmälle, lähdetään siitä, että kerro missä pelataan, mistä pelataan, ketkä pelaa ja paljon peli päättyi. Tämän nyt tekee jo aluesarja-joukkueet, mutta ei meidän Tahko. Yhtään tällaista ohipäivää ei saa hyväksyä, jos tavoitellaan kansaa lehtereille ja seurakulttuuria, joka tuottaa vaikeinakin aikoina kassaan rahaa. Ei yhtään!

Tällä hetkellä fiilis tulevaan pesiskauteen on nolla. Hävettää tää touhu, saatana.
 
Viestejä
129
Tää uus TJ tuntuu ymmärtävän intohimobisneksen lainalaisuuksista yhtä paljon kun mä ymmärrän kvanttifysiikasta (en paljoakaan). Ketkä leikin maksaa? No loppupeleissä vaan ja ainoastaan kannattajat, jotka Pihkalaan saapuvat.

Miksi ne ihmiset sen maksaa? Koska he joko haluavat kokea sitä uskomattoman upeaa, voittavaa ja viihdyttävää pesäpalloa. Tai sitten ne on sitoutettu Hyvinkään Tahkoon pitkäjänteisellä työllä ja luomalla kulttuurin niin, että he kokevat Tahkon niin tärkeäksi itselleen, että ovat tukena vaikeinakin aikoina.

Onkohan hän koskaan kuullut termejä SITOUTA / SAMAISTUTA? Luo tarina, pidä kannattajat mahdollisimman lähellä joukkueen jokapäiväistä tekemistä. Luo se vääristynyt tunne, että kannattaja seuraamalla joukkuetta Somessa on ikään kuin osa seuraa. Tuo joukkue lähelle kannattajaa säännöllisesti. Haastattele pelin jälkeen, haastattele välipäivänä, haastattele ennen peliä. Luo someen/nettiin pre-game rutiini, luo se tunne, että matti meikäläinen tietää illan panoksen, hän tietää miten joukkue on siihen valmistautunut, hoida pelin jälkeen jälkipyykki ajallaan ja laadukkasti. Laadukas, kiinnostava ja SÄÄNNÖLLINEN pre-game info tuo taatusti enemmän lippirahaa kassaan ja positiivista ilmiötä, kuin mitä panostus on. Jos ei joka pelipäivä, taatusti pitkässä juoksussa.

Tee itsestäsi tärkeä ja samaistuttava, luo alueen asukkaille fiilis, että "tää on mun jengi".

Mutta ennen kuin mennään sen syvemmälle, lähdetään siitä, että kerro missä pelataan, mistä pelataan, ketkä pelaa ja paljon peli päättyi. Tämän nyt tekee jo aluesarja-joukkueet, mutta ei meidän Tahko. Yhtään tällaista ohipäivää ei saa hyväksyä, jos tavoitellaan kansaa lehtereille ja seurakulttuuria, joka tuottaa vaikeinakin aikoina kassaan rahaa. Ei yhtään!

Tällä hetkellä fiilis tulevaan pesiskauteen on nolla. Hävettää tää touhu, saatana.
Tässä on kyllä erittäin hyvin kiteytettynä kaikki. Ja itsellä juuri samat fiilikset tän touhun myötä mikä jo tovin hieman vaihtelevaa on ollut ja eilen myös totesin, että nyt alkaa oleen sen verran omituista menoa, että kausikorttia ei kannata "sokkona" lähteä ostelemaan ennen kuin näkee tuleeko tähän enää mitään tolkkua vai ei. Eikös se somevastaava sieltä syksyllä tai joskus häipynyt, mutta kai nyt tähän mennessä joku sinne löytyisi kuka edes osaisi peruspäivitykset laittaa, että peliä tulossa kokoonpanoineen. Kumminkin jonkunlaiset rahat tässäkin touhussa pyörii, niin en kyllä voi ymmärtää mitä siellä toimistolla oikein touhutaan, kun katsojien ja fanien arvostus on tällä tasolla.
 
Viestejä
48
Miettikääpä semmosta, että meillä on jokeripaidassa kaksi tän lajin legendaa, eikä heistä oo ollu Tahkon somessa mun mielestä yhtään mitään koskaan. Kannattajat rakastaa nisu niemeä, viime kesän MVP, eikä mitään alkuhaastattelua jossa toivotetaan tervetulleeksi Tahkoon ja Nisu saa kertoa että miksi juuri Tahkoon jne.. Viime kaudella ja tällä kaudella ei kyllä ole tehty yhtikäs mitään sen eteen, että oltais käytetty hyväksi Nisun asemaa ja sitä kautta tuotu lähemmäs faneja. Löi vaan palloa niin pirun hyvin, että katsojia oli lehterit täynnä.

Kore. Jos mies painaa viimeistä kautta, niin ei mitään haastattelua, ei mitään henkilökuvaa miehestä. Kore ollut Tahkossa nyt 3 kautta vai taas tällä uudella tulemisella? Ei yhtäkään haastattelua, ei mitään...

Valmentajavalinnat nyt olikin niin farssi ettei niistä kauheesti kannata hattua heitellä ilmaan, mutta kyllähän sun ammattifirmassa pitää ne kannattajille esitellä ja kysellä asioita.

Siis minua ainakin kiinnostaisi, en muista tiiä.
 
Viestejä
221
Kovat oli odotukset, kun uusi TJ tuli Tahkoon! Saadaan hommaa eteenpäin. Valitettavasti, näyttää menevän kovaa taaksepäin vain.
Buumi mikä oli syksyllä, on muisto vain.

Tahko näy missään, ei somessa tai katukuvassa. Hieno toimistotila, paraatipaikalla. Olihan siellä kerran ne kahvit, siinä se. Voi voi, potentiaalia olisi.

” Seuraa lähdetään tottakai kehittämään eteenpäin. Ihan ensin pitää laittaa kuntoon muutamia pikkujuttuja, kuten Tahkon tekeminen näkyväksi kaupungissa ja Pihkalan opasteet, jotta jengi löytää peleihin. Hyvinkäälle muuttaa koko ajan uusia ihmisiä, myös heidät olisi kiva saada pesiskatsomoon. Pesäpallo on kuitenkin lajina viihdyttävä seurata, vaikka ei lajista oikein mitään tietäisikään – koko ajan tapahtuu ja säännöt on suht yksinkertaiset. Parhaimmillaanhan ottelutapahtumat voisi olla koko perheen kivaa yhdessäoloaikaa. ”

” Pelillisiin asioihin en ota kantaa, sitä varten on eri ihmiset. Minun tehtävä on huolehtia päivittäisestä hallinnosta, kannattavuudesta ja toiminnan läpinäkyvyydestä. Kun nämä on hanskassa, pääsen toivottavasti kehittämään toimintaa.”
 
Viestejä
1,308
Tahko näy missään, ei somessa tai katukuvassa. Hieno toimistotila, paraatipaikalla. Olihan siellä kerran ne kahvit, siinä se. Voi voi, potentiaalia olisi.
En mä ehkä olis vielä tässä vaiheessa huolissaan. Nyt eletään kuitenkin vasta maaliskuuta.
 
Viestejä
243
En mä ehkä olis vielä tässä vaiheessa huolissaan. Nyt eletään kuitenkin vasta maaliskuuta.
Tahko on kuitenkin pelannut maaliskuussa yhden ottelun, kun taas joukkueen somekanaville edellinen postaus on tehty helmikuussa. Tämä on sellainen asia, josta olisi kyllä syytä huolestua. Tilanteesta ei tee yhtään vähemmän hämmentävää se, että joukkue oli luullut olevansa automaattisesti ulkona lopputurnauksesta jo ennen ottelua.
 
Viestejä
1,308
Tahko on kuitenkin pelannut maaliskuussa yhden ottelun, kun taas joukkueen somekanaville edellinen postaus on tehty helmikuussa. Tämä on sellainen asia, josta olisi kyllä syytä huolestua. Tilanteesta ei tee yhtään vähemmän hämmentävää se, että joukkue oli luullut olevansa automaattisesti ulkona lopputurnauksesta jo ennen ottelua.
No en mä olis vielä huolissaan jos yhdestä ottelusta ei laiteta someen mitään. Kyllä tahko on mun mielestä hoitanut ihan hyvin tota somea ainakin viime kesänä tuli paljon juttuja.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös