Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2022

Viestejä
77
Seuran etu on varmaan mahdollisimman hyvät olosuhteet katsojille ja Suomessa urheilupaikkarakentamisessa on aika hyvin menty tarpeiden mukaan kun katsoo ei-kaupallisia jääkiekkohalleja ja jalkapallokenttiä. Joten miksi viestiä kaupungille ettei tätä tarttee ottaa tosissaan?
Näin juuri, perinteikäs seura joka pelaa naisissa ja miehissä ylimmällä tasolla ansaitsee hienot puitteet. Pihkala on auttamatta jäänyt sinne 90 luvulle.
 
Viestejä
2,838
Koskas Tahkon uusi pelinjohtaja julkaistaan. Tuntuu venyvän. Ja onko Tahkoon tulossa uusia pelaajia kun j niemi sekä Lehtola?
 
Viestejä
260
Näin juuri, perinteikäs seura joka pelaa naisissa ja miehissä ylimmällä tasolla ansaitsee hienot puitteet. Pihkala on auttamatta jäänyt sinne 90 luvulle.

Totta, pitänee siis Mansen tyyliin järjestää vierasjoukkueen kannattajille paikat nurmikolta.
Oikeasti, ei Pihkala mikään huono ole. Itse en ole kertaakaan halunut sinne katoksen alle, enkä ole myöskään mennyt.

No se siitä. Palataan keväällä jos sitä tulee.
 
Viestejä
482
Totta, pitänee siis Mansen tyyliin järjestää vierasjoukkueen kannattajille paikat nurmikolta.
Oikeasti, ei Pihkala mikään huono ole. Itse en ole kertaakaan halunut sinne katoksen alle, enkä ole myöskään mennyt.

No se siitä. Palataan keväällä jos sitä tulee.
..toisaalta Tahkon ottelut eivät enää tule kiinnostamaan niin isoa määrää ihmisiä, että tarvitsisi miettiä myöhään saapuvien paikkoja.
 
Viestejä
1,151
Miks tulis?

Ainakin numero hihassa olisi todennäköisesti pienempi, kun kahdeksan. Mansessa roolia olisi ollut käytännössä vaan ulkopelissä ja Tuohisaari on myös ihan hyvä sisäpelaaja, mutta ei tietenkään Jussilan tai Myllymäen tasoa.

Itse olin ymmärtänyt, että perheenlisäys olisi se syy, miksi Tuohisaari ei Tampereella jatka, ja oletin tietämättä, että suunta olisi takaisin lakeuksille?
 
Viestejä
1,465
Jos Matikka tulee niin voisiko pelata kolmosena KT:n sijaan? Haluaisin päästä käsiin KT:n kotiutuspotentiaaliin, joka menee hiukan hukkaan kolmosena. KT:llä olisi mielestäni ainesta hyväksi numerollakotiuttajaksi nyt kun Nikkanen ei ole enää käytettävissä. Olisiko Matikassa ainesta numero kolmeksi? Matikka nro 3 ja KT nro 4? Miltä kuulostaa?
 
Viestejä
1,465
Taitaa olla koppari numerolle 7-8..ikää kuitenkin ens kesänä35

Taidat olla oikeassa, mutta aikahan tämän näyttää. Matikka on kuitenkin pelannut ja harjoitellut superpesistasolla joten uskoisin, että jalka kulkisi ainakin kohtuullisesti. Riittääkö se numero kolmoseksi on varmaan pelinjohdon asia arvioida. Hyvä asia olisi kuitenkin saada KT:n kotiuttajantaidot parempaan käyttöön. Viime kaudella jossain vierasottelussa iski alkukaudella kaksi kunnaria joten potentiaalia kyllä mielestäni on.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös