Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) 2022

Viestejä
35
Hetkinen , nyt ei jokin yhtälö täsmää , Peltomäki hankittiin Haminaan juuri kakkospelinjohtajaksi Kirittäristä tälle kaudelle mutta ei ollut siinä virassa Haminassa säännöllisesti kuin alkukauden sitten tapahtui jotain ja Haminan ns.penkkipelaajat ottivat sen viran itselleen loppukaudeksi eli nyt ei jokin yhtälö vieläkään täsmää !

Normi tilanteessa kakkos pj hoitaa virkansa ei ns. ylimääräiset penkkipelaajat !
Ainakaan mailamiehenä ei ollut kaksinen, siksi ehkä suurimpana syynä kaarella hoku muu peltomäen sijaan. Tuskin kummempaa dramatiikkaa
 
Viestejä
600
Vaikka olenkin parantumaton pessimisti, niin kääntäen posin puolelle kukaan ei ole ilmoittanut julkisesti lopettaneensa eikä Muuruvirtaa lukuunottamatta kukaan ole ilmoittanut siirtyvänsä muualle....
 

Mr. Orange

Eipä niin juu kyllä.

Pitäisi rekrytä se Oulun mediatiimi kesähaminaan vahvistukseksi ennen kuin simolaiset vohkivat senkin. Saataisiin edes jotakin matskua tuonne seuran viestintäpuolelle.

Nooh. Sateita ootellessa.
 
Viestejä
11,772
Viime sunnuntain (?) printti Kymen Sanomien juttu naisten joukkueen nousujuhlasta kertoo toiminnanjohtajan sanoneen:

Sopimuksia tehdään koko ajan. Ajatus on, että 25.9. saataisiin naisten joukkue julkistettua mahdollisimman pitkälle. Kolme–neljä uutta pelaajaa tulee sekä naisten että miesten edustusjoukkueeseen. Rungot pysyvät aika hyvin kasassa, toiminnanjohtaja Marko Hovi kertoi torin hälinässä.

@Rambo :han sanoi viikko sitten kun penäsin soppareita

2022 räpylässä pelanneista 15:stä pelaajasta ei tänä vuonna pelannut HP:ssa yhdeksän ja sitten vielä Julli joka kävi parilla visiitillä. Toki yhdeksästä kaksi oli lainapelaajaa, mutta silti 2..4 pelaajan vaihtuminen on maltillinen luku, mutta riippuen ketä ne ovat ja ketä ovat tulihat niin voi kirpaista pahastikin.

Julkaisisitte jo @Rambo, edes jotain…
Kyllä mä uskallan luvata jotain karssua ensi kaudellekin @Mr. Orange :n punkinkonttiin, niin miesten kuin naisten joukkueisiin. Odotellaan nyt kuitenskin vielä hieman iltojen pimenemistä, ennen kuin aletaan avaamaan kalenterin luukkuja.

Ilmeisesti vielä ei ole tarpeeksi pimeää. Luulen, että naisten joukkue julkaistaan ensin mutta enhän mä tiedä.


 
Viestejä
86
Viime sunnuntain (?) printti Kymen Sanomien juttu naisten joukkueen nousujuhlasta kertoo toiminnanjohtajan sanoneen:

Sopimuksia tehdään koko ajan. Ajatus on, että 25.9. saataisiin naisten joukkue julkistettua mahdollisimman pitkälle. Kolme–neljä uutta pelaajaa tulee sekä naisten että miesten edustusjoukkueeseen. Rungot pysyvät aika hyvin kasassa, toiminnanjohtaja Marko Hovi kertoi torin hälinässä.

@Rambo :han sanoi viikko sitten kun penäsin soppareita




Ilmeisesti vielä ei ole tarpeeksi pimeää. Luulen, että naisten joukkue julkaistaan ensin mutta enhän mä tiedä.


No, itse asiassa illat pimenee kovaa vauhtia... :cool:
 
Viestejä
11,772
Huhujen mukaan tulossa/jäämässä
Kalmari, Peltonen, Rättö, Rouhiainen

Kysymysmerkkejä
Kyhyräinen, Laakso

Alkaa olla etukentälle tungosta jos esim kaikki toteutuisi. Erik Lahdella sopimus ja omista junnuista lienee Huttunen sekä Toikka tyrkyllä etukentälle. Ihan vaikuttavia nimiä vaikka edelleen unelmoin toisen polven HP:sta nimeltä Laine :rolleyes::LOL:
 
Viestejä
11,772
Anteeksi, kertokaa asiantuntemattomalle jotain lisää nimistä Peltonen ja Kyhyräinen....

Tahkon junnuja. Peltonen pelasi Tahkon superissa tänä vuonna kolme ottelua ykkösvahtina ja 12 ottelua Loimaalla siepparina , muuten suomartia tai poikien superia Tahkossa. Sisällä ykkönen tai kakkonen.

Kyhäräinen pelasi 10 ottelua Kamassa superia siepparina ja jokerina ja 10 ottelua Loimaalla ykköstä siepparina ja sitten Tahkon pojissa superia. Sisällä jokeri tai 5 ..7 superissa ja 3 tai 4 ykkösessä.
 

Mr. Orange

Kyhäräinenkö tuloillaan Koskelaisen tilalle.

Ei etukentän miestä kannata linjaan viedä kun eksperteistä on aina pulaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös