Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) 2021

Viestejä
209
Viisi pelaajaa sain itsekin nopeasti tuosta laskettua. Jos Koplan peluutuksesta haluat enemmänkin jutella, saat varmasti hedelmällisempää keskustelua aikaan KPL:n ketjussa, vaikka kyllä eteläisemmässäkin Kymenlaaksossa on kyseisen joukkueen otteita seurattu.
Ei tarvitse enenpää peluutuksesta keskustella sehän oli ok.Itsekin sain helposti sen viisi laskettua.
 
Viestejä
1,471
Oli kyllä hyvä huomata, että sisäpeli ei ihan lässähdä, vaikka tästä pelistä Toikat olivat poissa ja Hemekin pelasi vain puolikkaan. Toisaalta toisella jaksolla peli ei sitten sujunut kovinkaan mallikkaasti.
Hyviä vaihtajia ei liikaa joukkueessa ole, joten Jullin ja Hemen yhtäaikainen poissaolo näkyy nopeasti lopputuloksissa. Toivottavasti kauden alkuun mennessä mahdolliset vaivat on hoidettu.
 
Viestejä
1,019
Hyväksi vaihtajaksi tulee kovalla harjoittelulla. Haminan yksi heikkous on ollut juuri tämä puoli pitkässä katsannossa. Lyöntivalikoiman monipuolisuutta kaivataan. Toistoja ja toistoja, siitä sitä vaihtolyntiäkin syntyy. Niin on tehnyt Kiteellä Oskari Purmonenkin menneenä talvena.
 
Viestejä
1,471
Hyväksi vaihtajaksi tulee kovalla harjoittelulla. Haminan yksi heikkous on ollut juuri tämä puoli pitkässä katsannossa. Lyöntivalikoiman monipuolisuutta kaivataan. Toistoja ja toistoja, siitä sitä vaihtolyntiäkin syntyy. Niin on tehnyt Kiteellä Oskari Purmonenkin menneenä talvena.
Tämä on taas mennyt kokonaan näkökentästästä ohi, siis Oskari on tekemässä paluuta kentille tulevaksi kaudeksi? Hienoa, että hän parin hiljaisemman vuoden jälkeen hakee uutta nousua.
 
Viestejä
1,019
Nyt täytyy korjata nimi. Tarkoitin tietenkin Elmeriä! Kiteen miehiä se Oskarikin on, nykyisestä tekemisestä ei minulla ole tietoa.
 
Viestejä
1,822
Kenttäkuulutus oli täysin ala-arvoista Vallikentällä. Vain Jyväskylän Lohen otteluissa on yhtä surkea, puujalkavitsejä suoltava sananikkari.
 
Viestejä
1,471
Kenttäkuulutus oli täysin ala-arvoista Vallikentällä. Vain Jyväskylän Lohen otteluissa on yhtä surkea, puujalkavitsejä suoltava sananikkari.
Kuuluttajana Robi on oikein hyvä, tässä ottelussa hän otti toiselle jaksolle vähän turhaakin roolia, kun yritti olla jonkinlaisena selostajana samaan aikaa. Taannoisen IPV kohun jälkeen linja on rauhoittunut, ja varmasti sama linja jatkuu myös kesällä.
Mielestäni Robi osaa innostaa yleisöä hyvin, olematta kuitenkaan turhan puolueellinen.
 
Viestejä
1,822
Kuuluttajana Robi on oikein hyvä, tässä ottelussa hän otti toiselle jaksolle vähän turhaakin roolia, kun yritti olla jonkinlaisena selostajana samaan aikaa. Taannoisen IPV kohun jälkeen linja on rauhoittunut, ja varmasti sama linja jatkuu myös kesällä.
Mielestäni Robi osaa innostaa yleisöä hyvin, olematta kuitenkaan turhan puolueellinen.
Olemme siis eri mieltä asiasta.
 
Viestejä
1,471
Olemme siis eri mieltä asiasta.
Tuo vappupäivän ottelu ei ollut minunkaan mielestäni kenttäkuulutuksen riemujuhlaa, jos pelkästään siihen viittasit. Jos tarkoitat Haminan kuuluttamista ylipäätään (esim. viime kautta miettien), olen kyllä siinä tapauksessa eri mieltä.
Makuasioitahan nämä ovat, mutta omiin korviini ei ole viime kesinä kantautunut ala-arvoisuuksia vallikentän kaiuttimista.
 
Viestejä
1,822
Tuo vappupäivän ottelu ei ollut minunkaan mielestäni kenttäkuulutuksen riemujuhlaa, jos pelkästään siihen viittasit. Jos tarkoitat Haminan kuuluttamista ylipäätään (esim. viime kautta miettien), olen kyllä siinä tapauksessa eri mieltä.
Makuasioitahan nämä ovat, mutta omiin korviini ei ole viime kesinä kantautunut ala-arvoisuuksia vallikentän kaiuttimista.
Minun kokemukseni on vapunpäivän ottelusta.
 

LBC

Viestejä
3,605
Näemmä Ruutu lussan aktivointi menee padilla luuppiin varmaan joku asetus mulla väärin. No ei mun tarttee tota peliä katsoa... toinen kerta sitten

Tätä jäin hämmentyneenä lukemaan, kun se kamerakin on väärässä paikassa. Mutta tänään hokasin, että olisiko tähän vihreävalkoinenkin syy?
 
Viestejä
11,744
Tätä jäin hämmentyneenä lukemaan, kun se kamerakin on väärässä paikassa. Mutta tänään hokasin, että olisiko tähän vihreävalkoinenkin syy?

Olet jäljillä kyllä. Ja lauantain seuraamisen perusteella ei tule kyllä mun jutuksi seurata ruutuplussasta, mutta yritän olla ennakkoluuloton ja kokeilla uusia asioita. On niin pieni töllö (siis alle 40" kun ei sitä tule paljoa katseltua), että piti istua nököttää lattialla ihan töllön edessä, että näin vanha kesti kuvioissa mukana.

Vihreävalkoisilla ihan mallikas avaus kauteen eilen.
 

LBC

Viestejä
3,605
Jesh. Jokainen piste tarpeen niillä(kin) luulen minä. Mielenkiintoista nähdä taas sekä Haminan että Kotkan yleisömääriä ylimmällä tasolla
 
Viestejä
464
Sen ajan, mitä ehdin nähdä HP-KPL -matsia vappuna, Rouhari meni hyvin kentälle kärkenä ja toinen juvalaislähtöinen Jani Ahonen saatteli häntä taitavasti eteenpäin. Rouhiaisen peli kakkoskopparina oli varmaa.
 
Viestejä
1,471
Miten Rouhari on pelannut harkkapeleissä? Rouharin otteet entisenä tahkolaisena kiinnostavat minua.
4 kertaa taisi lyömällä päästä kentälle, taisi jokainen tulla erilaisella lyönnillä, lisäksi kerran pääsi vapaalla. Epäonnistumisista 2 paloa ja 1 haava, lisäksi kahden palon tilanteessa kerran kopitti itsensä toisella lyönnillä.
Siis 4/7 tuollaisista tilastollisesti merkitsevistä lyöntivuoroista. Prosentteina katsottuna luokitellaan varmaankin kärkietenijälle perusesitykseksi, mutta tosiaan näytti osaavansa monipuolisesta kentällemenolyöntejä.
Kopparina sitten ei muistaakseni mitään ihmeellisyyksiä tapahtunut suuntaan tai toiseen, kun tuli muutenkin seurailtua KPL:n sisävuorot vähän sivusilmällä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös