Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) 2021

Viestejä
642


Mukava taas ensi kaudella pelata vastakkain. Vieläkö sama kuuluttaja puikoissa?aikamoinen rimanalitus oli yllämainittu.
Mutta Hamina on hieno hieno pesis paikkakunta ja mukava kun olette takas sinne minne kuulutte, toivottavasti kuullutajakin on seuran arvojen tasalla.
 
Viestejä
11,744


Mukava taas ensi kaudella pelata vastakkain. Vieläkö sama kuuluttaja puikoissa?aikamoinen rimanalitus oli yllämainittu.
Mutta Hamina on hieno hieno pesis paikkakunta ja mukava kun olette takas sinne minne kuulutte, toivottavasti kuullutajakin on seuran arvojen tasalla.


Ainakin tähän asti suurimman osan pelejä. Noin onnettomasti valittuja sanoja ei kyllä sen jälkeen ole tainnut tulla.

Edit: Siis niissä peleissä missä olen ollut on minusta mennyt ihan mallikkaasti ja rytmitys yms on parantunut vuosien saatossa niinkuin useissa tekemisissä ihmisillä yleensä tapaa tehdä.
 
Viimeksi muokattu:

Mr. Orange

Ainakin tähän asti suurimman osan pelejä. Noin onnettomasti valittuja sanoja ei kyllä sen jälkeen ole tainnut tulla.

Edit: Siis niissä peleissä missä olen ollut on minusta mennyt ihan mallikkaasti ja rytmitys yms on parantunut vuosien saatossa niinkuin useissa tekemisissä ihmisillä ykleensä tapaa tehdä.
Niin, kyllähän fyysisen koskemattomuuden pitäisi olla selviö ja henkilötasolle meneviin loukkauksiin nollatoleranssi.

Mutta jos vilkaisee vaikka nyt jenkkien pressavaalidebatteja, sitä törkyisempää realityteeveetä tai useilla ihan tavallisilla työpaikoillakin harrastettua sanallista tai asenteellista mielen haureutta - minkä tahansamoisen työpaikkaetuilun tai -vinoilun muodossa - näin ei kuitenkaan valitettavasti taida olla.

Ja useissa em. kaltaisissa tapauksissa nämä henkiset bullyt selittelevät ettei se mitään vakavaa ollu se oli vaan leikkiä - tai kutsuvat sitä "viihteeksi". Vuosien saatossa parantumisesta ei pahimmissa tapauksissa ole tietoakaan. 😢 Horrible.

Hieman vakava aihe, pahoitteluni vakavuudesta, näin alkavan viikon arkiaamupäivän ratoksi. Mutta aihe todella on huomion arvoinen: käytöstavat ja myötäelämisen taito pitää saada länkkäriyhteiskunnissa taas kunniaan tai nuorisosta kasvaa henkisesti heikkoja ja tää meidän yhteinen puu niinku kieroon.

Sellainen ei lupaa hyvää huomiselle.

Mutta edelliseen videoklippiin liittyen - kyllä meidän Robi on juontajana tilanteen tasalla ja hyvä kuuluttaja myös ensi kaudelle Superiin. Näin henk. koht. subjektiivisena mielipiteenäni miehestä. (y)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
1,019
Kuuluttajan tehtävä ei ole helppoa. Olen samaa mieltä Mr Orangen kanssa, että Robi on hyvä kuuluttaja, kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin enkä sitä ole niissä matseissa, joita olen nähnyt, sellaista juurikaan kuullut. Asiallisuus ja taustatietojen ja tietenkin oman joukkueen hiukka puoluellinen kannustus on paikallaan. Erityisesti olen pitänyt KaMan kuuluuttajasta, joka hienosti kertoo vierapelaajien taustoja, missä pelannut pelaajauranaikana, kasvattajaseurasta yms. Ja ääni ja äänensävy on selkeä, sellainen on myös Robilla. Minusta Robille työrauha kuuluttajana 2021.
 
Viestejä
598
Vuoden pelinjohtaja ykköspesiksessä Juho Kaikko ja vuoden Lukkari Matias Hangasmaa ja molemmat ensi kesänä nähtävillä vallikentällä superissa jos korona suo... 😎😎
 
Viestejä
11,744
Vuoden pelinjohtaja ykköspesiksessä Juho Kaikko ja vuoden Lukkari Matias Hangasmaa ja molemmat ensi kesänä nähtävillä vallikentällä superissa jos korona suo... 😎😎

Ja Heme Heikkilä miesten ykköspesiksen vuoden pesäpalloilija.
 
Viestejä
1,019
Kaikki osapalaset ovat nyt tarpeen ja tärkeitä. Hyvä, että asioita mietitään kunnolla. Kyse on sarjassa säilymisestä, ei ole varaa pieneenkään virheeseen. Eiköhän Haminassa (ja lähiseudulla) ole riittävästi vaihtoehtoja. Olen luottavaisin mielin.
 
Viestejä
167
se on hyvä että hamina sai superin paikan mutta siellä on nyt pysyttävä kaikin keinoin koska sitä on jo harjoiteltu aiemmin muutaman kerran , se on nyt elämän ja kuoleman kysymys tuo säilyminen.
 
Viestejä
11,744
se on hyvä että hamina sai superin paikan mutta siellä on nyt pysyttävä kaikin keinoin koska sitä on jo harjoiteltu aiemmin muutaman kerran , se on nyt elämän ja kuoleman kysymys tuo säilyminen.

Miksi se olisi elämän ja kuoleman kysymys? HP on pudonnut ja noussut -70 luvun alun jälkeen kait ainakin neljä kertaa.

Järkevässä palloilusarjassa on rakenne niin, että sarjasta voi nousta ja pudota ja silloin jonkun rooli on nousta ja jonkun pudota. Ei sitä Veikkausliigaan nousua FC KTP:n kohdallakaan pidetä minään elämän ja kuoleman kysymyksenä vaikka hississä ovat olleet.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös