Supervuoro Verkkolehti »

Finaali 2019, SoJy - JoMa

Viestejä
1,250
Sieltä ne omahyväiset Korhoset on taas kiven kolosta ryömineet.

Käytöstavat ja Sotkamo. Mahdoton kaksikko.

Joensuu on urheilukaupunki pitkine historioineen toisin kuin nuo nousukkaat tuppukylät.
 
Viestejä
435
Onko sillä nyt väliä, että missä sitä istuu? Kunhan penkki on perseen alla. Mukava finaali kyllä tulossa. Harvinaisen lyhyt välimatkakin, taitaa olla tässä otteluparissa. Pitänee autoon hypätä huomenna ja suunnata nokki kohti Kainuuta. Katsotaan nyt, että kaatuuko se Kainuu pelätty karhu.
 
Viestejä
1,667
Lore

Kautta aikojen tuo on ollut ongelma, että suositut tapahtumat myydään nopeesti loppuun, eivätkä läheskään kaikki
halukkaat mahdu mukaan; näin valitettavasti myös tässä tapauksessa!
Nähdäkseni myös mainitsemassasi tilanteessa vaikka lipunmyynti olisi aloitettu päivä-pari myöhemminkin.
Aina moni jää paitsi !

Itse olen saman syyn takia joutunut monena syksynä jäämään kotiin, telkkarin ääreen (
 

Pallo muuntajalle

Kun nyt en niin tarkkaan ole tätä lipunmyyntikeissiä seurannut, niin mikä tässä oikein on se ongelma?

JoMa on jatkuvasti tiedottanut miten lipunmyynti etenee, tieto on ollut koko ajan kaikille saatavilla. Lisäksi myös vieraskannattajille on ilmeisesti varattu riittävä määrä lippuja erikseen.

Noin omaan silmään vaikuttaa aivan esimerkillisesti hoidetulta.
 
Viestejä
388
Sepä tässä juuri ihmetyttääkin!
Ongelmaa kun ei alunpitäen ole ollutkaan!
Vaikuttaa, että jokunen on tieten tahtoen tehnyt tästä mukamas ongelman..

Näköjään meitä jomalaisia syytetään nyt vaikka mistä. Jos ei väärin myydyistä lipuista niin huonosta käytöksestä näillä tunnetusti herrasmiesmäisillä foorumeilla. Eipä taida minunkaan, ikijomalaisen, jutuista löytyä yhtään kohtaa, jossa muita kohtelisin jotenkin kaltoin. Voisiko olla kyseessä kuitenkin se, että Joma uutena, tuloksia, näkyvyyttä ja pientä menestystä saaneena toimijana on erehdyksessä toiminnallaan sotkenut perinteistä, seisovaa pesäpalloyhteisöä. Harmittaahan se, kun omalle hiekkalaatikolle tuli uusi leikkijä ja otti kysymättä toisilta niiden lelut.
 

kontiola

Toivon sydämeni pohjasta että Jymy voittaa nuo omahyväiset Jomalaiset,jotka yhden mestaruuden jälkeen omat maailman omistajia.Tämä ei koske pelaajia vaan tälläkin foorumilla esiintyviä öykkäreitä,joita ei näköjään koske samat säännöt kuin muita.Ehdotan, että perustetaan oma foorumi asialliselle keskustelulle jonnekin muualle.
Hei Hakki! Minä vähän nyt luulen, että tässä nyt on uskolliset Joma-fanit menneet vähän sekaisin muiden seurojen satunnaisiin turhautuneisiin kävijöihin, jotka laukoo milloin mitäkin.
 
Viestejä
1,290
Mitalikerhon faniryhmissä hyrräävät hormonit nyt kuin viimeisillään raskaalla, eikä substanssista puhumisesta tule mitään.

Huudan kuitenkin tähän väliin, että oudon moni pitää JoMaa selkeänä ennakkosuosikkina. Kyllä Jymy on viime otteluissa osoittanut olevansa yhtä lailla mestariainesta.
 
Viestejä
674
Hei Hakki! Minä vähän nyt luulen, että tässä nyt on uskolliset Joma-fanit menneet vähän sekaisin muiden seurojen satunnaisiin turhautuneisiin kävijöihin, jotka laukoo milloin mitäkin.
Sinä vaikutat fiksulta tyypiltä! En vilpittömästi ymmärrä että täällä herjataan milloin trolliksi ja ties miksi.Joman fanit saavat laukoa mitä vaan ja jos heille puolustautuu niin on heti häirikkö.Olis kiva perustaa foorumi jossa keskustella itse pesäpallosta eikä kuuluttajista sun muista sivuseikoista.Hyvää syksyä ☺️
 
Viestejä
674
Sinä vaikutat fiksulta tyypiltä! En vilpittömästi ymmärrä että täällä herjataan milloin trolliksi ja ties miksi.Joman fanit saavat laukoa mitä vaan ja jos heille puolustautuu niin on heti häirikkö.Olis kiva perustaa foorumi jossa keskustella itse pesäpallosta eikä kuuluttajista sun muista sivuseikoista.Hyvää syksyä ☺️
Ja en minä ainakaan ole turhautunut.Välillä voittaa, välillä häviää.Se on vain urheilua.Ystäväni Lammilan sairaskohtaus esimerkiksi laittaa asiat oikeaan suhteeseen.Tunteita ja mielipiteitä pitää olla,mutta syvällisiä keskusteluja kaipaa ihan joka alan keskustelupalstoilla.
 

kontiola

Kiitos Hakki. Kyllä nämä muutkin Joma-fanit reiluja tyyppejä on. Viihtyisit ihan taatusti meidän joukossa ihan livenäkin. Ja onhan tämä nyt luksusta ja ihanaa - oma rakas joukkue finaalissa! Toivottavasti törmätään ensi vuonna peleissä Kouvolassa. Tule moikkaamaan meitä Joma-faneja sitten. Ja kiva olisi kuulla sinulta kokenut arvio huomisesta pelistä. Itse olen vasta aika noviisi näissä analyysikuvioissa (-:Kaikkea hyvää!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
534
Täytynee itekkin astua hieman kaarelta esiin ja ottaa vähän kantaa näihin keskusteluihin.

Miten tästä lipunmyyntiasiasta tehtiinkään näin iso juttu? En oikein ymmärrä miksi Joensuun Mailaa ja Joensuuta päin on syljeskelty näin rajusti.

Johtaako tämä nyt jotenkin JoMan äkilliseen tason nostoon pesiskartan terävimpään kärkeen? Vimpeli on taittunut nyt jo kahdesti selvin luvuin välierissä. Ennemmin tai myöhemmin tuo ikuiselta tuntunut pronssiputki tulisi päättymään, vai voiko joku vielä väittää epäilleensä? Olihan se vain ajan kysymys milloin JoMa ottaa seuraavan askeleen.

Ja onhan JoMa osoittanut viimeisen reilun 7 vuoden aikana kuuluvansa Suomen pesäpallokartan tämän hetken kirkkaimpaan kärkeen. Ei se JoMan ja joensuulaisten vika ole, että menestystä tulee, sponsoreita riittää, olosuhteita parannetaan ja tätä myöten seura ja kulttuuri kehittyy. Eikä kehittyminen ei ole katoamassa mihinkään, vaan enemminkin tuntuisi, että seura lyö vaan isompaa vaihdetta silmään.

Last but not least... itseltäni kumpuaa ainakin suuri kunnioitus Sotkamoa ja Vimpeliä kohtaan. Ei käy kiistäminen, että tässä on kaksi miesten 2000-luvun parasta pesäpalloseuraa. Respect! Näitä seuroja tuli katsottua monta, monta, monta vuotta ylöspäin ja kyllähän se tuntuu ihan helvetin hyvältä, että JoMa on nousemassa vihdoin sinne samaan ykköskoriin näiden kahden mestarin seuraksi.

P.S. Vaikkei pääsarjavuosissa tai mitaleissa ei eniten haalineiden joukossa olla, niin perinteistä on turha mussuttaa. Kyllä meiltä niitä Joensuustakin löytyy.
 

kontiola

Tämänhetkinen Ilmatieteen laitoksen säätiedotus lupaa Sotkamoon huomisiltapäiväksi sadetta. Se voi toki vielä muuttua.
 
Viestejä
1,810
Tämänhetkinen Ilmatieteen laitoksen säätiedotus lupaa Sotkamoon huomisiltapäiväksi sadetta. Se voi toki vielä muuttua.
Katsele Forecaa, se lupaa poutaa. 😀
Sotkamon ja Joensuun F-pojat pelaa huomenna ystävyysottelun ennen finaalin alkua. Tuskin koskaan aiemmin on tämmöistä tapahtunut? Sotkamolla ja Joensuulla on pitkä yhteinen historia, joka nyt huipentuu tähän finaalikohtaamiseen. Silläkin uhalla, että joku vetää herneet nenään, niin ilman sotkamolaista pesisosaamista ei JoMa olisi noussut lajin huipulle.
 

kontiola

Tuskinpa tässä herneitä tarvitaan. Toivon myös hartaasti, että pitkään puolikuntoinen Mikko Kemppainen, Sotkamon lahja Joensuulle, olisi huomenna viikon lepo- ja treenitauon jälkeen hyvässä iskussa. Hieno homma tuo ystävyysottelu. Sadeviitta reppuun varalle, eipä siinä muuta. Hiukkaankaan ei varmaan saa tuoda sateenvarjoja kuten ei Kerubillekaan?
 
Viestejä
1,667
sää.png


Vihti-vihti sataako / eikö.

Sotkamossa on v. 1990 jälkeen ollut niin paljon pesisosaamista ja taitoa, ettei sitä olisi voitukaan pitää pelkästään Kainuun rajojen sisällä !
On ollut suuri vaikutus myös Joman peesiin ylös, tuskinpa tätä kukaan kieltääkään (y)
 
Viestejä
674
Kiitos Hakki. Kyllä nämä muutkin Joma-fanit reiluja tyyppejä on. Viihtyisit ihan taatusti meidän joukossa ihan livenäkin. Ja onhan tämä nyt luksusta ja ihanaa - oma rakas joukkue finaalissa! Toivottavasti törmätään ensi vuonna peleissä Kouvolassa. Tule moikkaamaan meitä Joma-faneja sitten. Ja kiva olisi kuulla sinulta kokenut arvio huomisesta pelistä. Itse olen vasta aika noviisi näissä analyysikuvioissa (-:Kaikkea hyvää!
Kiitos Kontiola☺️ Jutellaan vaan jos ollaan ensi syksynä vastakkain.Vaikea kyllä sanoa finaalista.Jymy ei kuitenkaan ole se kultavuosien Jymy enää.Joman ulkopeli on parempaa, toisaalta Jymyllä takapelaaminen oli Koplaa vastaan hyvää.Lukkareissa Juoman etu,lyöjissä Jomalla enemmän laajuutta.Ehkä 60-40 Jomalle.Paljon ratkaisee eka peli.Jos Jymy voittaa niin voi olla viisikin peliä.Jos taas Jona voittaa niin voi mennä 3-0.En usko että Jona kuitenkaan mennen tullen mestaruuden vie.
 
Viestejä
1,250
ilman sotkamolaista pesisosaamista ei JoMa olisi noussut lajin huipulle.[/QUOTE]




😂😂😂

Lauantai-illan huumaa, huumori kukkii! Eli Mikko Korhonen onkin Troijan puuhevonen = lähetetty palauttamaan JoMa kivikaudelle josta Sotkamon gallialaiset sen aikoinaan nostivat maailmankartalle.

Kaikenlaista!
 
Viestejä
1,733
Toivon sydämeni pohjasta että Jymy voittaa nuo omahyväiset Jomalaiset,jotka yhden mestaruuden jälkeen omat maailman omistajia.Tämä ei koske pelaajia vaan tälläkin foorumilla esiintyviä öykkäreitä,joita ei näköjään koske samat säännöt kuin muita.Ehdotan, että perustetaan oma foorumi asialliselle keskustelulle jonnekin muualle.

Kuin myös. Toivotaan että jymy vie nämä finaalit aivan pystyyn ja mestaruuden.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös