Supervuoro Verkkolehti »

Etelälohko Suomensarja 2020

Viestejä
39
Kyllä tämä etelän lohkon suomari on todella heikkotasoinen sarja, kun olen nyt muutamia pelejä seurannut täällä ja muualla. En usko, että näistä yhdelläkään joukkueella on mitään jakoa jatkosarjoissa.

Kyllähän se valitettavasti näin on. Eikä ole kovin montaa vuotta kun oli kilpailukykyisiä joukkueita löytyi aina pari vuoteen. Tuntuu että kovempia pelureitakin kävi piipahtelemassa, mutta tosin se voi johtua ihan omasta iäastä ettei aina tätä nuorempaa polvea tunne niin hyvin.

Yhtä kaikki, heikko on taso juuri nyt.
 
Viestejä
26
Asiassa on tottakai monta näkökulmaa. Itse en ole kummankaan seuran toiminnassa mukana mutta kun on nyt kuullut tässä kahden vuoden mittaan yli kymmeneltä eri puolilla olleilta henkilöiltä erilaisia versioita niin on alkanut tuntua siltä, että se kiusanteko/päähänpinttymä-henkisyys on tällä hetkellä enemmän junnujen seurajohdon pään sisällä.

Vanhasta Koetuksesta eräs taustahenkilö (jonka lempinimi on eräs puhallinsoitin) on ilmeisesti kaksi vuotta sitten ollut hankala neuvotteluissa, mikä osaltaan varmasti vaikutti eron syntyyn, mutta sen jälkeen se vaikuttaa olleen nimenomaan junnupuoli, joka on torpannut yhteistyöyrityksiä. Itse olen ollut hämmästynyt etenkin siitä kuinka henkilökohtaiseksi tilanne vaikuttaa sillä puolella menneen. Ei toki onneksi valtaosan osalta, mutta muutaman johtohenkilön osalta kyllä.

Juniorit on peluuttanut tällä kaudella joka pelissä 3-4 Mansen pelaajaa avainrooleissa kun omissa junnuissa ei tekijöitä tunnu olevan (ja osa tekijöistähän on jopa karannut muihin seuroihin riitelyä) ja vanha koetus tosiaan puolestaan pelaa ilman omia kasvatteja. Tulostason puolesta juniorit kuuluisi tällä hetkellä maakuntasarjaan, kuten vanha koetuskin viimevuotisella joukkueella olisi kuulunut.

Sopua tuskin tulee niin ilman seurojen hallitusten vaihtumista eli ei vielä pitkään aikaan.

niin soitin on varmaan huilu ja hänen sukupuoltaan en tiedä Mutta täysi mulkku koko 160cm
 
Viestejä
39
niin soitin on varmaan huilu ja hänen sukupuoltaan en tiedä Mutta täysi mulkku koko 160cm
Joo juuri tuota lempinimeä tarkoitin, vaikka ihan noin jyrkkää kuvausta en hänestä käyttäisikään 😂 (kuten en kaikista muistakaan sotkun eri osapuolista vaikka tämä mainittu henkilö ei ole ollut kahden vuoden sisään edes se asiattomin osapuoli). Mutta tosiaan monisyinen vyyhti kyseessä, mikä on tehnyt enemmän hallaa kuin hyvää seudun pesiskulttuurille.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös