Supervuoro Verkkolehti »

B-poikien SM-sarja 2017

Viestejä
48
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Eiköhän mitallit jaeta 2015 nuorisoleirillä menestyneiden kesken, eli tuolloin kultaa Halsua, hopeaa Kama, pronssia Kopla ja neljänneks tuli Topo. Halsuan joukkue pelaa ensi vuonna varmaan Viven paidassa. Uskoisin itse että Vive/Halsua ja Kama ovat tiukimmin kiinni kultataistossa.
 
Viestejä
569
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Miks aina ekalla??? sanoi:
Eiköhän mitallit jaeta 2015 nuorisoleirillä menestyneiden kesken, eli tuolloin kultaa Halsua, hopeaa Kama, pronssia Kopla ja neljänneks tuli Topo. Halsuan joukkue pelaa ensi vuonna varmaan Viven paidassa. Uskoisin itse että Vive/Halsua ja Kama ovat tiukimmin kiinni kultataistossa.

Juu eiköhän se näin tule menemään, itse veikkaisin Vimpelin mestariksi, sen verran kova nippu niillä nytten kasassa. Perttu Ruuska tulee näkymään jälleen isossa roolissa jos aikaa jää pelata B-pojissa superin pelien ohella
 
Viestejä
275
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Miks aina ekalla??? sanoi:
Eiköhän mitallit jaeta 2015 nuorisoleirillä menestyneiden kesken, eli tuolloin kultaa Halsua, hopeaa Kama, pronssia Kopla ja neljänneks tuli Topo. Halsuan joukkue pelaa ensi vuonna varmaan Viven paidassa. Uskoisin itse että Vive/Halsua ja Kama ovat tiukimmin kiinni kultataistossa.

Väärin. ToPo otti pronssia ja Kouvola oli neljäs. Mutta eiköhän se näin kuta kuinkin mene ja haastajia ei taida näille joukkueille olla oikein lähimainkaan. Toki, Tohmajärven keräilyerähän on tainnut hajota, missä lie pelaavat tällä hetkellä ja minkä nimen alla?
 
Viestejä
329
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Kakkospolttaja sanoi:
Miks aina ekalla??? sanoi:
Eiköhän mitallit jaeta 2015 nuorisoleirillä menestyneiden kesken, eli tuolloin kultaa Halsua, hopeaa Kama, pronssia Kopla ja neljänneks tuli Topo. Halsuan joukkue pelaa ensi vuonna varmaan Viven paidassa. Uskoisin itse että Vive/Halsua ja Kama ovat tiukimmin kiinni kultataistossa.

Väärin. ToPo otti pronssia ja Kouvola oli neljäs. Mutta eiköhän se näin kuta kuinkin mene ja haastajia ei taida näille joukkueille olla oikein lähimainkaan. Toki, Tohmajärven keräilyerähän on tainnut hajota, missä lie pelaavat tällä hetkellä ja minkä nimen alla?

B-pojissa eletään 98-99-ikäluokkien pelaajamäärien notkahduksen jälkimainingeissa. Mitalitaistoon ehdottelisin Vimpelin lisäksi Kankaanpäätä, Kouvolaa, Oulua ja Hyvinkäätä, mustiksi hevosiksi Kiteetä ja Sotkamoa, riippuen siitä miten joukkueen kokoaminen onnistuu. Muita kohtuullisen hyviä joukkueita voivat olla Joensuu ja Jokioinen.
 
Viestejä
48
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

No niin olikin Topo voitti pronssia. Saas nähdä mihin ens vuonna tuo pesäpallon syöpäläinen Heikki Litmanen kerää joukkueen pojalleen. Onkohan kukaan laskenut montako joukkuetta tuo pelle on hajottanut 98 ja 99 ikäluokista. Ainakin 3 joukkueellista pelaajia on lopettanut tuon kullan kiiltö silmissä ja poikansa etua ajavan ääliön takia.
 
Viestejä
569
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

keskipomppu sanoi:
Mitenkäs tuleva kausi onko kuuulunut joukkueista vielä mittään?

eipä ole vielä kuulunut, mutta innolla odotetaan ja kuullostellaan että koska kuulunee :)
 
Viestejä
329
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

pesistieto sanoi:
Miks aina ekalla??? sanoi:
Eiköhän mitallit jaeta 2015 nuorisoleirillä menestyneiden kesken, eli tuolloin kultaa Halsua, hopeaa Kama, pronssia Kopla ja neljänneks tuli Topo. Halsuan joukkue pelaa ensi vuonna varmaan Viven paidassa. Uskoisin itse että Vive/Halsua ja Kama ovat tiukimmin kiinni kultataistossa.

Juu eiköhän se näin tule menemään, itse veikkaisin Vimpelin mestariksi, sen verran kova nippu niillä nytten kasassa. Perttu Ruuska tulee näkymään jälleen isossa roolissa jos aikaa jää pelata B-pojissa superin pelien ohella

Perttu mahtuu ensi kesänä vielä C-poikiin, joten ainakin valinnanvaraa pelattavissa sarjoissa löytyy.
 
Viestejä
569
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Pystyyn palanut sanoi:
pesistieto sanoi:
Miks aina ekalla??? sanoi:
Eiköhän mitallit jaeta 2015 nuorisoleirillä menestyneiden kesken, eli tuolloin kultaa Halsua, hopeaa Kama, pronssia Kopla ja neljänneks tuli Topo. Halsuan joukkue pelaa ensi vuonna varmaan Viven paidassa. Uskoisin itse että Vive/Halsua ja Kama ovat tiukimmin kiinni kultataistossa.

Juu eiköhän se näin tule menemään, itse veikkaisin Vimpelin mestariksi, sen verran kova nippu niillä nytten kasassa. Perttu Ruuska tulee näkymään jälleen isossa roolissa jos aikaa jää pelata B-pojissa superin pelien ohella


C, B , A-pojat ja sitten aikuisten joukkueet että niin :D
Perttu mahtuu ensi kesänä vielä C-poikiin, joten ainakin valinnanvaraa pelattavissa sarjoissa löytyy.
 
Viestejä
275
Vs: B-poikien SM-sarja 2017


Aikaa varmasti löytyy joka sarjalle. Jos pelaisi pelkästään Superia ja A-poikia niin ei tule missään nimessä pelimäärät olemaan riittävät pelaajan kehityksen kannalta. Kyseessä on kuitenkin vasta 15-vuotias jannu.
 
Viestejä
569
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Kakkospolttaja sanoi:
Aikaa varmasti löytyy joka sarjalle. Jos pelaisi pelkästään Superia ja A-poikia niin ei tule missään nimessä pelimäärät olemaan riittävät pelaajan kehityksen kannalta. Kyseessä on kuitenkin vasta 15-vuotias jannu.

Jep eiköhän poika kaikissa sarjoissa pelaa ja sitten vasta loppukaudesta katsotaan mihin on järkevintä panostaa eniten
 

Pesistietoa

Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Joukkueet top 3 nuorisoleirin 2015 jälkeen ovat säilyneet lähes samanlaisina. Pientä vaihtelua saattanut tulla.
 

Ponppu

Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Pesistietoa sanoi:
Joukkueet top 3 nuorisoleirin 2015 jälkeen ovat säilyneet lähes samanlaisina. Pientä vaihtelua saattanut tulla.

Ei TOP3 joukkueista ole voinut esimerkiksi ToPo säilyä läheskään samanlaisena koska kaikki pelaajat ovat lähteneet eri suuntiin tai lopettaneet.
 

Mitsku

Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Se 2015 Topon joukkue oli vain yhdenkesän menestystä varten koottu joukkue. Ei tainnut Topolla olla viimekesänä joukkuetta C- kilpasarjassa eikä B- pojissa.
 
Viestejä
329
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Ei tainnut olla ToPolla mitään pesäpallotoimintaa viime kesänä eikä koko seuraa edes lisenssilistoilla. 2015-joukkueen runko tuli Kiteeltä, mutta viime kesänä Kiteeltäkään ei ollut B-poikien Sm-sarjajoukkuetta.
 

Vektori

Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Kuulemani mukaan tällä kertaa "kasailuporukkaa" tehdään Kuopioon, joka koostuu Kuopion, Siilinjärven, Varkauden ja ehkä 2-3 Jyväskylän pelaajasta. Valmentajana ja pelinjohtajana toimii oletettavasti Heikki Litmanen.
 

Järki

Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Tähän tämä on mennyt. Olen melko varma että pienellämänkin porukalla saadaan joukkue kasaan. Keski - Suomi pihalle ja hieman kunnioitusta omallekin seutukunnalle. Näin niitä pelaajan alkuja laitetaan pihalle täältä omasta " pihasta". Tälläinen toiminta on täysin käsittämätöntä!! Miten tähän on tultu!!!!!!
 

Pohjois-Savo

Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Ongelma on täällä P-Savossa vanhempien junnujen kohdalla ollut jo muutaman vuoden ja jatkuu varmaan pari vuotta.S itten tasapainon saavuttaminen vie taas aikansa.Toivotaan että junnu työ kantaa taas hedelmää jatkossa ja omia joukkueitakin taas saadaan.
 
Viestejä
329
Vs: B-poikien SM-sarja 2017

Eilen 20.10. käynnistyi ilmoittautuminen poikien ja tyttöjen Superpesikseen ja B-poikien SM-sarjaan. Ilmoittautumisaikaa on ma 21.11. saakka. Laitelkaapa taas sarjojen omiin ketjuihin julki tietoja seurojen päätöksistä osallistua sarjoihin tai tehdyistä ilmoittautumisista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös