Supervuoro Verkkolehti »

Alavuden Peli-Veikot 2020

katsojat

Missä viipyy koko joukkueen julkistus? Riikilä, Toivola, jne. Meinaatteko täyttää farmimiehillä koko joukkueen.... Valmennus, pelinjohto? onko niitä? Kausikortti myynnissä, mutta joukkue hukassa:mad::mad:
 
Viestejä
69
Elikkä 5 kaveria nyt julkaistu+Juuso Jokinen? Tona oli tärkeä kiinnitys ja eiköhän loppukin joukkue julkaista kohtapuoliin, kun vaan ehtivät(y)
 
Viestejä
1,822
Ollaanpa täällä malttamattomia pelaajasopimuksista. Ei kannata hätäillä, kun kaikki Superin joukkueetkaan eivät ole vielä "täynnä". Toisaalta monella Superin joukkueella on tryot`n ja muuten runsaan harjoitusringin vuoksi mahdollista vapauttaa pelaajia Ykköseen. Maltetaan odottaa. :)
 

Poltt1s

APV pelannut tänään harjoitusottelun, mutta ketä vastaan ja yleensäkin missä? Mikä lopputulos? Ei mitään infoa oo tullut asiasta....
 

Teijo

Olin katsomassa ja ei voi kyllä luvata hyvää alavudella aivan karmeaa peliä... Ei yhtään ykköspesistasoista pelimiestä
 
Viestejä
1,229
Olin katsomassa ja ei voi kyllä luvata hyvää alavudella aivan karmeaa peliä... Ei yhtään ykköspesistasoista pelimiestä
Eiköhän kauden kynnyksellä farmin kautta tule hyvin treenanneita "pelimiehiä" ykkösen kärkipään tasoisiakin "montulle".
 

Jarppi

Olin myös katsomassa peliä, ja Teijon kanssa melkein samaa mieltä. On siinä kuitenkin puolijoukkueellista ykkösen tasoisia. Mailamiehellä ei tainnut olla paras päivä🙄.
 

Väkkärä

Olin myös katsomassa ja täytyy sanoa että nyt jo mahtava nippu Alavudella.....vielä kolme kuukautta aikaa tehdä se viimeinen kiristys. Hyvä tulee. Nämä Teijot on hyvä esimerkki siitä KATEUDESTA. Joten niistä ei tarvi välittää.
 

Elkaptain

Mielestäni katsomosta seuranneena apvn peli oli hyvää uudella joukkueella ensimmäiseksi peliksi! Hermostuneisuus näkyi ainakin ensimmäisellä jaksolla huimasti mutta toisella jaksolla alkaisivat ainakin lyömään paremmin. Ulkopelissä räpylä ei vielä oikein kestänyt.. toki lohi myös löi muutamat juoksut nimenomaan lyömällä.
 
Viestejä
1,822
Minkälainen mittari Jyväskylän Lohi mahtaa olla? Suomensarjan joukkue, mistä pelaajia lopettanut ja "vuotanut" mm. Laukaaseen - eikä minkäänlaista junioritoimintaa tällä vuosituhannella.
 
Viestejä
8
Minkälainen mittari Jyväskylän Lohi mahtaa olla? Suomensarjan joukkue, mistä pelaajia lopettanut ja "vuotanut" mm. Laukaaseen - eikä minkäänlaista junioritoimintaa tällä vuosituhannella.
Noh Lohi kuitenkin on tällä hetkellä se seura, johon Kirin lahjakkaimmat junnut ensimmäisenä pääsevät. Lohi pelasi kaksi vuotta sitten ykköstä ja rosteri on isolta osin pysynyt niiltä ajoilta kasassa. Lohi kyllä pelasi tuon kohtaamisen aika täysin kakkosjoukkueella ja Alavus ei ainakaan meikäläistä vakuuttanut vielä, aika isoja harppauksia pitää vielä ottaa, jotta säilyminen olisi realistista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös