Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2022

Viestejä
11,744
Tai kyllähän se Hemekin Kitrolla toivon mukaan sunnuntaina pelaa, mutta musta-oransseissa.
 
Viestejä
424
Hyvä kun on spekulaatiota. Kaikki nimet (väärinkirjoitetutkin!) olisivat kohtuullisia vahvistuksia. Kyllähän Heikkisen Henri kuulostaa loogisimmalta vaihtoehdolta. Pidän selvänä, että miehelle olisi monipuolisuudessaan paljon käyttöä kauden aikana, jos vaan paikat ovat kunnossa. Hän on parhaassa peli-iässä, on pelannut lähes kaikkia ulkopelipaikkoja superissakin ja oli tärkeässä roolissa mm. Ankkurien viimeisimmän superivisiitin parhaalla kaudella 2015.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4,767
Veikkaan, että kyseinen pelaaja on Antton Peltomäki. Heikkisen ja Peltomäen väliltä mietin. Peltomäki ei mahdu JymyJusseissa pelaamaan ja on kovasti harjoitellut, joten sopii hyvin Ankkureiden kokoonpanoon.
 
Viestejä
424
No jopas on vaihtoehtoja! Mistä muuten näkee ensimmäisenä ykköspesiksen kokoonpanot? Olen kiinnittänyt huomiota, että tulevat aika lailla viime hetkellä "pesistulokset.fi" sivustolle. Ykkösessä kokoonpanot elävät vuokrien ja farmienkin myötä ja sikäli ne olisi kiinnostaa nähdä hyvissä ajoin.
 
Viestejä
65
No jopas on vaihtoehtoja! Mistä muuten näkee ensimmäisenä ykköspesiksen kokoonpanot? Olen kiinnittänyt huomiota, että tulevat aika lailla viime hetkellä "pesistulokset.fi" sivustolle. Ykkösessä kokoonpanot elävät vuokrien ja farmienkin myötä ja sikäli ne olisi kiinnostaa nähdä hyvissä ajoin.

Joukkueet (pelinjohtaja tai joku muu) syöttävät kokoonpanot itse pesistulokset.fi sivustolle, jotka tulevat sitten automaattisesti julkiseksi tunti ennen pelin alkua. Ellei sitten joukkue julkaise somessa omilla kanavillaan kokoonpanoja aiemmin.
 
Viestejä
484
Kovasti Ankkurit joutuvat käyttämään "täytemiehiä", jokeriosastolla ei tänäänkään juuri käyttöä ole :( - lisäksi ihmetyttää Jaatisen peluuttaminen pääkotiuttaja Juho Ihamäkeä numerolla seitsemän.
 
Viestejä
4,767
Kovasti Ankkurit joutuvat käyttämään "täytemiehiä", jokeriosastolla ei tänäänkään juuri käyttöä ole :( - lisäksi ihmetyttää Jaatisen peluuttaminen pääkotiuttaja Juho Ihamäkeä numerolla seitsemän.
Samaa mietin Juhon numerosta. Et sä vaan voi sun joukkueen parasta kotiuttajaa peluuttaa numerolla 7!
 
Viestejä
4,767
Se oli kesän paras peli ja sillä tuli 3 pistettä! :cool:Tyytyväinen oon nyt peluutukseen, koska pelinjohtaja antoi lyöjämiesten lyödä vapaita, joilla tulosta myös tuli. Ehkä 7 numero onkin Juho Ihamäelle oikea jos joutuu myös ulkona pelaamaan. Numerolla kuitenkin lyöjiä piisaa: Etula, Toivola ja Keltikangas.

ihmettelemään jäin ainoastaan, että Toivola jäi ilman palkintoa tänään. :oops:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös