Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2020

Viestejä
418
Viitasalo oli ennakkokokoonpanossa muttei pelannut. Mikä oli syynä?

Kyllä Iivarisen poissaolo kakkospesältä näkyi ulkopelissä, samoin Keltikankaan siirto kakkoskärkeen ykköskärjestä. Hänellä oli kuitenkin kahdessa ensimmäisessä voittopelissä paras kärkilyöntiprosentti (80%).
 
Viestejä
14
Jep Tuomelan Tero huomenna kokoonpanossa. Oli tänään treeneissä ja treenasi 2v paikkaa. Voi olla että koko kesän jos Sasu ei ole enään peli kunnossa.
 
Viestejä
4,767


Nihkeää peliä, mutta voitto ja 3 pistettä on tärkeintä. Tuomela ja Pennari olivat parhaat tänään.
 
Viestejä
28
Olihan Tero loistava pelissä! Vaikea enää sitä ottaa kokoonpanosta pois vaikka miten loukkaantuneet pelaajat tervehtyis :) Terolla lyöntivalikoima on tosi laaja ja ei pysty lukemaan yhtään mitä on lyömässä. Ja se heittokäsi.. Melkoisessa kunnossa on..
Kova paikka on ottaa pois kokoonpanosta, mutta ainoa oikea vaihtoehto se on ajan tullessa. Tulevat vuodet eivät liene varattuja Teron kaltaisten pelaajien kehittämiseen.
 
Viestejä
99
Ankkurit sai kokeneelta pelurilta juuri sitä mitä tarvitsi, lisää harteita ja uskoa omaan tekemiseen. Jatkoavut varmaan riippuu miten loukkaantuneita palaa kokoonpanoon. Ei tule jäämään vakiokokoonpanoon, vaikka voisi vielä taidoiltaan sinne kuulukin.
 
Viestejä
14
Kysymys tuomelalle: tuleeko jatkoa?
Vastaus: "Vastaan rehellisesti asiaan. Olen luvannut auttaa silloin kun joukkue sitä todella tarvitsee. Tämä vuosi on nuorille pojille oppivuosi aikuisten todellisiin peleihin. Minulla ei ole oikeasti tavoitetta eikä realistista mahdollisuutta pelata Ykkössarjaa sillä sitoutumisen tasolla, mikä asiaan kuuluu. Tänään luultavasti pystyin antamaan joukkueelle sitä mitä he kaipaisivat. Jatkossa minulle kelpaa suomisarjan pelit ja ollaan apuna jos hätä tulee."
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös