Supervuoro Verkkolehti »

[Äänestys] Vuoden foorumilainen 2020

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,012
Kun uusia ääniä ei ole kertynyt viikkoon, nyt on varmaan hyvä aika summata vuoden tulokset yhteen.

Kärkikaksikko vaihtui viime vuodesta, mutta edellinen voittaja MieVaan säilytti asemansa mitalikannassa. Yhteensä 30 eri kirjoittajaa sai ääniä ja 12 kirjoittajaa sai vähintään kahdelta kanssakirjoittajaltaan kannatusta.

Vuoden foorumilainen 2020 on... @kontiola !

Kärkikolmikko:
1. @kontiola
2. @Artsi
3. @MieVaan

Ylläpito on yhteydessä yksityisviestillä luvatusta palkinnosta. Onnittelut!
 

kontiola

Voi sentään! Olen ihan valtavan otettu ja kiitollinen tästä kunniasta.

Pitää se kyllä tunnustaa, että Supervuoro.comista on tullut minulle hyvin tärkeä paikka, jossa on aina viihtyisää ja kiinnostavaa. Erityisen hienoa täällä on pitkän linjan pesistuntijoiden perspektiivi.

Kiitos kaikille teille kivoille kanssakeskustelijoille! Yhtä monista suosikeistani eli @Hakkia lainatakseni: Hyvää syksyä kaikille :) !

Ylläpidolle vielä sellainen kaino toive, että minä NIIN mielelläni haluaisin tästä jonkinlaisen kunniakirjan, jonka voisin ylpeänä laittaa seinälle.. Mustavalkoinen A4-printti olisi just hyvä, ei tarvitsisi olla mitään prameaa. Ja @MieVaanille myös viime vuodesta! Ja jollei ylläpito mene bankrottiin, myös muille mitalisijoittuneille. Itse asiassa tämä olisi kirjapalkintoakin moninkertaisesti mieluisampi juttu! Sitäpaitsi Joukaisen lainasin kirjastosta ja Annukka Koskelan Pesis - Opas jännittävän pelin seuraajalle ja harrastajalle minulla jo on!

Niin, ja Ylläpidolle lämmin kiitos Supervuoron pyörittämisestä ja kotoisan ja kivan tunnelman edellytysten luomisesta ja ylläpitämisestä. (-:

Kontiola
 

Mr. Orange

Voi sentään! Olen ihan valtavan otettu ja kiitollinen tästä kunniasta.

Pitää se kyllä tunnustaa, että Supervuoro.comista on tullut minulle hyvin tärkeä paikka, jossa on aina viihtyisää ja kiinnostavaa. Erityisen hienoa täällä on pitkän linjan pesistuntijoiden perspektiivi.

Kiitos kaikille teille kivoille kanssakeskustelijoille! Yhtä monista suosikeistani eli @Hakkia lainatakseni: Hyvää syksyä kaikille :) !

Ylläpidolle vielä sellainen kaino toive, että minä NIIN mielelläni haluaisin tästä jonkinlaisen kunniakirjan, jonka voisin ylpeänä laittaa seinälle.. Mustavalkoinen A4-printti olisi just hyvä, ei tarvitsisi olla mitään prameaa. Ja @MieVaanille myös viime vuodesta! Ja jollei ylläpito mene bankrottiin, myös muille mitalisijoittuneille. Itse asiassa tämä olisi kirjapalkintoakin moninkertaisesti mieluisampi juttu! Sitäpaitsi Joukaisen lainasin kirjastosta ja Annukka Koskelan Pesis - Opas jännittävän pelin seuraajalle ja harrastajalle minulla jo on!

Niin, ja Ylläpidolle lämmin kiitos Supervuoron pyörittämisestä ja kotoisan ja kivan tunnelman edellytysten luomisesta ja ylläpitämisestä. (-:

Kontiola
Onnea @kontiolalle.

Ollut poikkeuksetta ilo lukea kommenttejasi aamukahvittelujen yhteydessä. Aina herättävät uusia ja kiintoisia ajatuksia mieleen. Kiitokset niistä. 🙂

Terveisiä Jojensuuhun ja kulmille Pohjois-Karjalaan!
 
Viestejä
1,667
:)

Täältä myös erityisonnittelut kontiola lle 🥇

Tämä palkinto sopivasti samoihin aikoihin kuin pesiksen parhaiden valinnat ! (y)

Onnea myös Artsille
ja nickille Mie Vaan !
 

LBC

Viestejä
3,605
Niin totta, onnea @kontiola, ansaittua! ja kyllä koko voittajakolmikko osoittaa sanotaanko hyvää makua äänestäjiltä.

Eiks näin viriilin forumin vuoden henkilön voittopokaali pitäisi saada tuonne gaalaan ojennettvaksi 🏏✍🏆 🎉

Ja tattis muuten omasta listastasi, jossa pääsin mukaan, se kommenttihan piti lukea oikein muutamaan kertaan (y). Ja tattis muillekin "muistaneille".
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös